З 1.01.24 року сайт бібліотеки знаходиться за адресою https://lib.pdmu.edu.ua

пʼятницю, 21 вересня 2012 р.

23 вересня – День міста!






Я люблю тебе, Місто! Ніжно, трепетно, щиро!
Моє серце так  міцно з тобою зрослось!
Я люблю тебе, Місто! 
І безмежно щаслива,
Що полтавкою бути й мені довелось!
          





  
 Запрошуємо до читальної зали відвідати виставки до Дня міста «Тобі уклін, моя Полтаво!» та до 75-річчя Полтавської  області «Благословенна Полтавська земля». Виставка насичена яскравими ілюстраціями та цікавим матеріалом про полтавську природу, про історичні, архітектурні та культурні пам’ятки Полтавщини, про талановитих та видатних людей Полтавського краю. Окремий розділ присвячений визволенню Полтавщини від німецько-фашистських загарбників. Дякуючи адміністрації академії було закуплено велику кілкість книг про Полтавщину, вони стали окрасою виставки та гордістю нашої бібліотеки.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар!