З 1.01.24 року сайт бібліотеки знаходиться за адресою https://lib.pdmu.edu.ua

середу, 26 грудня 2012 р.

З Новим роком та Різдвом!

Вельмишановні читачі! 
Від щирого серця вітаємо вас з наступаючим
 Новим Роком та Різдвом Христовим! 

Зичимо вам міцного здоров'я, творчих натхнень, здійснення ваших професійних планів, особистих бажань та усіх мрій та задумів.
Нехай свята принесуть вам тільки добробут, благополуччя, родинне тепло і злагоду,  любов рідних та близьких  людей, щасливі і яскраві події !

 

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар!