З 1.01.24 року сайт бібліотеки знаходиться за адресою https://lib.pdmu.edu.ua

четвер, 15 березня 2018 р.

Втратити сон = втратити розум та здоров’я

16 березня – Всесвітній день сну (відзначається щороку третьої п’ятниці березня), заснований Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ). За статистикою від безсоння страждає понад 10% населення індустріально розвинених країн, а в кожного другого дорослого жителя Землі відмічається один або декілька симптомів розладу сну. Цього дня міжнародні медичні організації нагадують людям про проблему недосипання та безсоння.


Що таке сон із погляду фізіології? Як він виникає, чому така велика потреба в ньому? Чим цікавий процес сновидіння? Відповіді на ці запитання шукайте у книгах З. Фрейда «Толкование сноведений», «Психология бессознательного; І. Павлова «Проблема сна»; О. Цебржинського «Психогенетика (вибрані лекції)» тощо.

Давно відомо, що повноцінний якісний сон є одним із важливих складових фізичного й психічного здоров’я та запорука гарного настрою на весь день. На жаль, не всі розуміють важливість якісного сну, часто порушують його. Спочатку організм використовує усі свої резерви, щоб подолати стрес, але згодом, за нехтування режимом людина отримує різноманітні розлади сну та здоров’я загалом. Принципи лікування роздадів сну читайте у книзі А. Аведісова «Терапия расстройств сна: современные подходы к назначению гипнотиков», В. Розова «Адаптивні антистресові психотехнології» тощо.



Тож бажаємо усім найпрекрасніших різнокольорових сновидінь. Слідкуйте за своїм сном, адже ваш сон – це ваше здоров’я!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар!